22 Aralık 2012 Cumartesi

Dünyayı Kurtaran Hacker-DKH-Su vereydi iyiydi

Soru-1:
Gezegenlerde susuzluk başladı.
Buna bir çare bulman gerekiyor.
Ekteki dosyada suyu bulabilirsin.

Su deposu

Not: Mouse hareketini sakladigindan bazi antivirusler dosyayi virus olarak gormektedir

Cevap: önce resourceHacker ile baktım exe dosyaya..fakat zaman alınca doğrudan exe'yi çalıştırmayı düşündüm. tabi işkillenmedim de değil :) Aklıma pratik bir çözüm geldi. AutoIt programını daha önce kullanmıştım. Su.exe dosyasını çalıştırdıktan sonra windows'taki büyüteç programı ve WindowInfo Tool ile kovanın sapının :) koordinatlarını buldum. sonra AutoIt'de bir tane MouseClickDrag scripti yazdım ve çalıştırdım. noldu..kovanın sapını tutup çekmiş oldum. Sonra da bir mesaj kutusu geldi.

SuV3r3yd11y1yd1

su

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder